رامبد جوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همه انتظار کاندیدا شدن نگار جواهریان را داشتند

همه انتظار داشتند که نگار جواهريان کاندیدای کسب سیمرغ شود اما او به شکل عجیبی از دایره بیرون رفت

رامبد جوان فیلم جدید خود را می سازد/انتظار کاندید شدن نگار جواهریان را داشتمرامبد جوان کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:همه انتظار داشتند که نگار جواهريان کاندیدای کسب سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بشود اما او به شکل عجیبی از دایره بیرون رفت و این باورنکردنی بود البته به هر حال داوران این تصمیم را گرفتند اما به نظرم بدون هیچ جانبداری نگار جواهريان کاملا حق داشت که کاندیدای دریافت سیمرغ جشنواره شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش نظرش درباره سینما را چنین تشریح کرد:سینما برای من به اندازه ای هیجان انگیز،جذاب و بزرگ است که به فکر آن نیستم که چه جایگاهی در آن دارم

این کارگردان و مجری افزود:سینما قابلیت های زیادی دارد و دلم میخواهد که بتوانیم از این قابلیت ها استفاده کنیم زیرا سینما به اندازه ای وسیع  و بی انتها است که میتوانیم به هر شکلی در آن فعالیت کنیم .

جوان اظهار داشت: دلم میخواهد که به عنوان جزئی از جهان بزرگ سینما در آن به نوعی فعالیت کنم که در وهله اول خودم لذت ببرم و سپس بتوانم جریانی را در این جهان ایجاد کنم که آن را رو به جلو ببرد.

وی در خصوص فیلمی که کارگردانی آن را برعهده داشت،گفت:به هر حال افراد علاقمند به سینما از افراد زیادی تاثیر میپذیرند اما این به آن معنا نیست که اگر بخواهند فیلم بسازند سبک کارگردان خاصی را دنبال کنند و خودشان زبان فیلمشان را پیدا میکنند. من نسبت به تولید فیلمهای مشابه یکدیگر اعتراض دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار