همه می‌آییم؛

دعوت جواد هاشمی از جوانان برای حضور در راهپیمایی 22بهمن

سید جواد هاشمی معتقد است:مبارزان انقلاب با شنیدن اخبار پیروزی،حسی شبیه به معجزه را تجربه کردند.

جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:  روز 22 بهمن سال 1357 روز پیروزی واقعی ملت ایران  بوده و بنظرمن، افرادی که در آن دوران  در مبارزات، رشادت‌های فراوانی را انجام دادند هیچوقت آن روز به یاد ماندنی را فراموش نخواهند کرد و اکنون بعد از گذشت 38 سال همچنان آن شادمانی در بین مردم تقسیم می‌شود.

وی ادامه داد: مبارزان انقلاب بعد از تحمل تمام سختی‌ها در زندان‌های سیاسی و... با شنیدن اخبار پیروزی خود، آنقدر غرق هیجان،شور و شادمانی بودند که بدون هیچ اغراقی آن اتفاق فرخنده را گویی معجزه تلقی می‌کردند.

بازیگر «اخراجی‌ها» تصریح کرد: من درسال 1357 تنها 12 سال داشتم و مبارزات تمام انقلابیون فداکار در آن روزها برای من مقدس و جذاب بود و بنظر من شادی روز 22 بهمن برای هیچ ایرانی تکرار نمی‌شود.

مجری برنامه تلویزیونی «نو سفران» در پاسخ به اینکه چه پیامی برای مردم دارد، اظهار داشت: من از تمام مردم درخواست دارم که برای نسل جوان امروز، توضیح جامعی را از اهمیت روز 22 بهمن و رشادت‌های مبارزان این نظام به آنها منتقل کنند تا بتوانند با آن ارتباط بهتری برقرار کرده و در شور و شعف آحاد مردم شریک باشند.

هاشمی در پایان در خطاب به نسل جوان خاطرنشان کرد: جوانان حتما در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند. حتی با توجه به انتقادات سیستم‌های دولتی، باید بدانند که در هر صورت ما یک ملت واحدیم و تنها حضور همه اقشار جامعه در خیابان‌ها، این مخاطره را تبدیل به خاطره خواهد کرد و به تمام کشورهای دنیا هدف واحد مردم غیور این مرز و بوم اثبات می‌شود و اگر کسی این مقوله را درک کند از خانه‌ها بیرون آمده و شعار همدلی را در جوار دیگران سر می‌دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار