شیراز؛

راه اندازی میز صادرات صنایع دستی در فارس

مدیرکل میراث فرهنگی فارس از راه اندازی میز صادرات صنایع دستی برای رفع مشکلات صادرات در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس با اشاره به چالش‎های پیش‎روی صنایع دستی استان گفت: میز صادرات صنایع دستی استان فارس برای رفع مشکلات صادرات راه‎اندازی می‎شود.

امیری افزود: راه‎اندازی میز صادرات صنایع دستی استان فارس از جمله راهکارها برای حل مشکلات صادرات صنایع دستی است که به زودی در استان راه‎اندازی می‎شود.

وی ادامه داد: برای افزایش فروش صنایع دستی به عنوان یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی از ظرفیت اماکن اقامتی برای عرضه این محصولات استفاده شده و در حال حاضر در ارگ کریم خان زند و سرای مشیر شیراز محصولات صنایع دستی عرضه می‎شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس خاطرنشان کرد: در 10 ماهه امسال ورود گردشگران خارجی به استان فارس 34 درصد و ظرفیت مراکز اقامتی استان نیز 12.4 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت جدیدی در هتلینگ استان فارس ایجاد شده است، تصریح کرد: 9 پروژه با حجم سرمایه‎گذاری 65 میلیارد تومان تعریف شده که ظرفیت اقامتی استان فارس را افزایش می‎دهد.

امیری تصریح کرد: تاکنون 46 روستای هدف گردشگری مشخص شده و برای 18 اقامتگاه بومگردی و 20 خانه مسافر پروانه بهره‎برداری صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس بیان کرد: صادرات صنایع دستی در 7 ماهه امسال 4 میلیون و 107 هزار دلار بوده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار