ساری؛

اعمال محدودیت های ترافیکی درون شهری در مازندران

محدودیت های ترافیکی امروز در مسیر برگزاری راهپیمایی بزرگ مردمی در شهر ساری اعمال می شود.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مسیر راهپیمایی در شهر ساری از میدان شهید قاسمی آغاز می شود و پس از عبور از میدان ساعت به سمت میدان شهداء حرکت خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: برای تسهیل در عبور و مرور خودروها و کنترل ترافیک در زمان راهپیمایی 22 بهمن در شهر ساری، مسیر غرب به شرق میدان امام تا میدان شهید قاسمی بلوار آزادی و همه خیابانهای ورودی به آن و همچنین حد فاصل میدان قاسمی تا چهار راه ابن شهر آشوب خیابان فردوسی و همه مسیرهای ورودی و خروجی به آن محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

سرهنگ باقری افزود: چهار راه این شهر آشوب تا میدان ساعت ، خیابان جمهوری و مسیرهای ورودی و خروجی به آن و همچنین میدان ساعت تا میدان شهدا ، خیابان 18 دی و مسیرهای منتهی به آن محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد .

وی گفت: سه راه مستشرق به میدان ساعت، سه راه ملامجدالدین تا میدان شهداء و چهار راه معلم طالقانی تا میدان شهداء نیز این محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: میدان امام بلوار جام جم و بلوار عسگری محمدیان به سمت بلوار کشاورز و بلوار داراب ، همچنین میدان امام ، بلوار دانشگاه و کمربندی غربی میدان خزر مسیر جایگزین برای تردد خودروها است .

سرهنگ باقری افزود: میدان شهیدان عبوری – بلوار شهیدان عبوری – میدان طبرستان – بلوار خزر و میدان خزر را به همراه میدان هلال احمر – بلوار طالقانی – چهار راه معلم طالقانی – خیابان باغ سنگ و بلوار داراب از دیگر مسیرهای جایگزین است.

وی افزود: عبور خودروهای سنگین از محور قائم شهر به بلوار امام روح الله و کمربندی غربی است.

رئیس پلیس راهور مازندران به شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی و تردد در مسیرهای تعیین شده پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار