آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

محدوديت های ترافيکی پایان هفته در جاده های مازندران از صبح امروز آغاز شد.

سرهنگ محمدرضا خسرويان سرپرست پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تردد همه تريلرها از محور هراز و تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 امروز، فردا و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسيکلت ها بجز موتور سيكلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 امروز چهارشنبه 13 بهمن ماه تا 6 صبح روز شنبه 16 بهمن ماه از همه محورهای کوهستانی مازندران شامل محور کندوان ،هراز و سوادکوه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ خسرويان با بیان اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد، گفت: تردد همه تريلرها به استثنای تريلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه 15 بهمن ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرپرست پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 15 بهمن ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن آباد به كرج یکطرفه خواهد بود.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با شماره 2182934 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعيت راه های استان است.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار