کرمانشاه؛

فروخته شدن آب به مردم هرسین

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از تولید بیش از سه میلیون مترمکعب آب در شهر هرسین در 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ساسان افضلی‌کیا مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از تولید بیش از سه میلیون و 100 هزار مترمکعب آب در هرسین  طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: از این میزان دو میلیون و 281 هزار مترمکعب به مشترکین فروخته شده است.

وی ادامه داد: در همین مدت بیش از 2.3 کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب هرسین  اصلاح شده و 414 متر نیز توسعه شبکه فاضلاب شهر را داشتیم.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان هرسین همچنین از جمع‌آوری 32 مورد انشعاب غیرمجاز یاد کرد و افزود: در این مدت 949 مشترک خاص و پرمصرف هرسین شناسایی و ممیزی شده‌اند.

به گفته این مسئول، در 9 ماهه امسال، 618 مورد رفع حوادث انشعابات، 69 مورد رفع حوادث شبکه توزیع و 10 مورد استانداردسازی و تعویض انشعابات فرسوده انجام شده است.

افضلی‌کیا اظهار کرد: به علاوه 800 متر نشت‌یابی شبکه توزیع آب و 114 مورد نیز نشت‌یابی انشعابات در این مدت انجام شده است.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 3107 مورد کدورت سنجی و 3191 مورد کلرسنجی شبکه توزیع آب انجام شده، تصریح کرد: به علاوه 327 کنتور خراب مشترکین نیز در این مدت تعویض شده است.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان هرسین تاکید کرد: در 9 ماهه امسال 24 هزار مترمکعب شست و شوی مخازن، 99 کیلومتر شست و شوی شبکه آب و 59 کیلومتر نیز شست و شوی شبکه فاضلاب صورت گرفته است.

افضلی‌کیا همچنین از واگذاری 505 مورد انشعاب آب و 505 مورد نیز انشعاب فاضلاب در این مدت خبر داد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، فروخته ، مردم ، هرسین ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار