تبریز؛

آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری پایگاه امدادی

مدیر عامل هلال احمر استان گفت:عملیات اجرایی ساختمان اداری پایگاه امدادی و پشتیبانی سعید آباد بزودی شروع می شود.

آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری پایگاه امدادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سعید کنعانی با اشاره به اهمیت پایگاه امدادی و پشتیبانی سعید آباد از آن بعنوان سرمایه ملی نام برد و گفت:به زودی کلنگ احداث ساختمان اداره ای این پایگاه به زمین زده می شود.
وی با بیان اینکه این عملیات احداث این پایگاه در زمینی به مساحت 10 هکتار و با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال شروع شده است افزود:20 میلیارد ریال برای تجهیز پایگاه امدادی و پشتیبانی سعیدآباد امسال اختصاص داده شده است.
وی از عزم استانی برای تکمیل این پایگاه خبر داد و افزود:از محل بودجه های استانی نیز مساعدت هایی برای این پایگاه قول گرفته ایم.
کنعانی با اشاره به اینکه از لحاظ لجستیک ترابری و سخت افزاری دارای ضعف هایی هستیم ادامه داد:طبق رایزنی هایی که با دبیر کل محترم در تهران انجام داده ایم اقلام 22 گانه مورد نیاز برای استان تا پایان سال تهیه و تکمیل خواهد شد.
وی از داوطلبان هلال احمر بعنوان سرمایه های اصلی هلال احمر نام برد و افزود:در بحث ساماندهی و خدمات رسانی و مدیریت داوطلبان و ارائه خدمات هر چه بهتر برنامه ریزیهای خوبی در استان انجام شده است.
کنعانی از ایجاد خانه هلال در تک تک روستاهای استان خبر داد و افزود: با ایجاد خانه هلال اعضاء در آن آموزش های امداد و نجات خواهند دید.
وی گفت:تلاش می کنیم با شعار هر خانواده یک آموزش دیده را از اولویت های سازمان قرار دهیم تا در مواقع لزوم کار گیری شوند.
گفتنی است: پایگاه منطقه ای  " امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در شمالغرب  در زمینی به مساحت 10 هکتار  با چهار انبار بزرگ و سوله بمساحت 10 هزار متر مربع و  یک آشیانه بالگرد  در منطقه سعید آباد بستان آباد واقع شده است .


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار