تبریز؛

ضرورت حمایت خیران در اجرای طرح های جمعیت هلال احمر

قائم مقام جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی حمایت بیش از پیش خیران در اجرای طرح های جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی را لازم دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛موسوی، در مراسم تجلیل از فعالان جمعیت هلال احمر شهرستان های منطقه ارسباران در شهرستان اهر گفت: خوشبختانه خیران در اجرای برنامه های هلال احمر استان همواره از همراهی هایشان دریغ نکرده اند ولی انتظارمان این است تمام مردم و به خصوص آنهایی که می توانند، از کمک های مادی و معنوی خودشان دریغ نکنند و یار و یاور هلال احمر باشند.
وی، افزود: خوشبختانه جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در اجرای وظایفی که دارد و به خصوص در امداد رسانی و کارهای عام المنفعه به نحو احسن پیشقدم است.
موسوی، گفت: زمین هایی نیز از سوی خیران برای احداث پایگاه های امداد ونجات به هلال احمر اهدا شده است که امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان کار احداث آنها را به پایان برسانیم.
در این مراسم امام جمعه شهرستان اهر نیز گفت: نیروهای هلال احمر بدون هیچ چشمداشتی در ارایه خدمات و کمک به همنوعان پیشقدم هستند.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، گفت: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد عام المنفعه است امیدواریم خیران نیز از لحاظ مادی و معنوی در کنار آن باشند و از کمک های خودشان دریغ نکنند.
گفتنی است :در پایان این مراسم از فعالان و خیران هلال احمر شهرستان های منطقه ارسباران ( شهرستان های اهر، هریس، ورزقان، هوراند، کلیبر و خداآفرین ) تجلیل شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار