قزوین؛

مجهز شدن بیمارستان رازی به سی تی اسکن

بیمارستان رازی قزوین سال آینده به یک دستگاه سی تی اسکن مجهز می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیردرمان تامین اجتماعی استان هزینه این دستگاه را سه میلیارد تومان اعلام کرد .

محمد صادق بابایی در ادامه از دوبرابر شدن ظرفیت آی سی یو و سی سی یو بیمارستان رازی خبر داد و گفت :  این بیمارستان در بین 70 بیمارستان کشور بالاترین امتیاز را کسب کرده است .

وی افزود :  پارسال نزدیک به 40 هزار بستری و 30 هزار عمل جراحی دراین بیمارستان انجام شد ه است .

مدیردرمان تامین اجتماعی استان اضافه کرد : به منظور ارتقای خدمات هتلینگ بیمارستانی و امکانات رفاهی در بیمارستان رازی سه میلیارد و یکصد میلیون تومان هزینه شده است .

به گفته مدیردرمان تامین اجتماعی استان ، شرایط استاندارد دنیا در مرحله پایلوت در این بیمارستان اجرا می شود .

بابایی اضافه کرد : همچنین  قرار است این طرح به زودی در بیمارستان تاکستان اجرایی شود .

بابایی اعلام کرد : برای تجهیز اتاق های بیمارستان رازی , تجهیز بخش با سیستم ارتباط با پرستار و نوسازی بیمارستان , سه و نیم میلیارد تومان هزینه شده است که تا پایان اردیبهشت 96 نوسازی بیمارستان تاکستان هم انجام می شود .

وی گفت : توسعه اورژانس بیمارستان رازی هم برای ارائه خدمات بهتر به بیماران با بیش از 30 درصد افزایش فضا و هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان به زودی به بهربرداری خواهد رسید .

مدیردرمان تامین اجتماعی استان اضافه کرد : همچنین در دو بیمارستان و هشت مرکز درمانی 500 هزار نفر به پزشک مراجعه کرده اند .

وی گفت : در زمینه نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی نیز زیر ساخت های لازم برای اجرا در استان آماده است .

وی  گفت : 20 هزار بیمه شده دارای بیماری های مزمن از قبیل دیابت ,فشار خون , اعصاب و روان تشکیل پرونده داده اند که تا پایان امسال نسخه های آنها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد .

بابایی از تحویل یک دستگاه آمبولانس مجهز به مرکز بویین زهرا خبر داد و گفت : در سال های اخیر شش دستگاه از مجهزترین آمبولانس ها به مجموعه تامین اجتماعی اضافه شده است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار