عبدالهی:حمایت هواداران باعث بالا رفتن انگیزه جوانان تیم شد/امیدوارم ما برنده دربی باشیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:حمایت هواداران استقلال باعث بالا رفتن انگیزه جوانان تیم شد و ما توانستیم پیروز میدان باشیم.

نصراله عبدالهی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت:در ابتدا این برد شیرین و صعود استقلال به مرحله گروهی را به هواداران ،پیشکسوتان و ملت ایران تبریک می گویم .همچنین تشکر ویژه ای از هوادارانی که روز گذشته به ورزشگاه آمدند دارم چرا که حضور آنها باعث شد روحیه بازیکنان جوان تیم ما بالا برود.

وی ادامه داد:به طور حتم اگر ما در بازی های آینده نیز از حمایت ویژه هواداران برخوردار باشیم می توانیم برنره میدان شویم.بازیکنان جوان ما نیز با حمایت هواداران توانستند پیروز میدان شوند .حمایت آنها باعث بالا رفتن انگیزه جوانان تیم شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان درباره دیدار دربی اظهار داشت:خوشبختانه روحیه بازیکنان خوب است و بچه تلاش می کنند بدون توجه به جایگاه و یا رتبه ای با تمام قوا به مصاف رقیب دیرینه خود بروند چرا که دربی یک بازی متفاوت و جداست و از حساسیت خاصی برخوردار است.انشاله با بازی خوب بچه ها برنده دربی ما باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار