محصص: باید طبق آخرین قوانین و مقررات علم فوتبال گام بردارید

مدرس دوره توجیهی و دانش افزایی مدرسین فوتبال هدف از برگزاری دوره های آموزشی را تبادل و به روز رسانی اطلاعات در بخش مربیگری دانست.

محصص: باید طبق آخرین قوانین و مقررات علم فوتبال گام برداریدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص- مدرس توجیهی و دانش افزایی مدرسین فوتبال  خطاب به شرکت کنندگان گفت: با در اختیار گذاشتن آخرین قوانین و مقررات علم فوتبال  قصد داریم تا شرایطی را برای شما مدرسین فراهم کنیم که اطلاعات و آمار دقیق را در اختیار داشته باشید و طبق آن عمل کنید. همچنین بحث مسئولیت پذیری بخش مهمی در مربیگری است که بر عهده شما مربیان و مدرسین است و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

وی در ادامه بیان کرد: نظم و انضباط و احترام به یکدیگر ازدیگر مواردی است که مدرسین و مربیان باید در طول دوره فعالیتشان رعایت کنند. ما باید به یکدیگر احترام گذاشته و فرصت دهیم تا نتیجه مطلوبی را در زمینه مربیگری فوتبال به دست آوریم.

محصص در پایان گفت: من از شما مدرسین می خواهم که دانش و علمتان را به روز کرده و با در اختیار گذاشتن داشته هایتان، زمینه رشد و موفقیت را در فوتبال استان ها فراهم کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار