محصص: تیم ملی ایران شایسته بهترین هاست/ ماگات به درد استقلال نمی خورد

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال از انتخاب تیم ملی فوتبال ایران به عنوان برترین تیم قاره آسیا در سال 2016 ابراز خوشحالی کرد.

مرتضی محصص در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص انتخاب تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین تیم قاره آسیا در سال 2016  توسط مجله معتبر فراس فوتبال اظهار کرد: مجله فرانس فوتبال در بین پنج مجله معتبر جهان قرار دارد و مجله هایی مانند ورلد ساکر،فرانس فوتبال،فور فور تو و شوت از مجلات مهم و معتبر ورزشی جهان هستند.من انتخاب تیم ملی ایران به عنوان بهترین تیم آسیا را به همه فوتبال دوستان تبریک می گویم.

وی افزود: ما امسال در تیم ملی فوتبال بزرگسالان، بانوان و فوتسال نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و نشان دادیم که تیم های ملی ایران در همه رده ها شایسته بهترین عناوین هستند، امیدوارم فوتبال ما روز به روز نتایج بهتری کسب کند و ما بتوانیم به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنیم.

محصص در خصوص نتایج اخیر تیم فوتبال استقلال و احتمال جانشینی فیلیپ ماگات به جای علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی گفت: همان طور که می دانید من با استقلال غریبه نیستم و از زمان مرحوم ناصر حجازی تا دوره پرویز مظلومی به مدت یازده سال در این تیم به عنوان مشاور و مربی فعالیت داشته ام، هنوز بازی های نیم فصل لیگ برتر به پایان نرسیده و به نظر من هیئت مدیره استقلال باید به کادرفنی فعلی اعتماد کند.

وی ادامه داد: اگر چه ماگات مربی بزرگی است اما وی برای پیاده کردن اهداف تاکتیکی خود در استقلال به زمان احتیاج دارد و در این زمان کوتاه نمی تواند به کمک آبی پوشان پایتخت بیاید. اعضای هیئت مدیره و کادرفنی استقلال باید در نیم فصل به فکر تقویت خط میانی و خط حمله تیم باشند و اسیر حاشیه های بی مورد نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار