دبیر فدراسیون تنیس روی میز:

از روز های انقلاب خاطرات خوبی دارم/ حضور در مراسم 22 بهمن را وظیفه خود می دانم

نظری گفت: حضور در مراسم 22 بهمن را وظیفه خود می دانم زیرا حضور در این مراسم نشان از اقتدار و اتحاد کشور دارد .

از روز های انقلاب خاطرات خوبی دارم/ حضور در مراسم 22 بهمن را وظیفه خود می دانممحمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دهه فجر و خاطرات خود از روز های انقلاب گفت: 
ابتدا باید بگویم که وظیفه همه ما این است که برای حفظ اقتدار کشور حضور پررنگی در تظاهرات 22 بهمن داشته باشیم زیرا این مراسم نشان از اقتدار کشور ما دارد و همه آحاد باید حاضر باشند.

وی افزود : هدف ما از حضور در این مراسم در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی است . امسال بنده وظیفه خودمی دانم که بر اساس دستور اکید مقام معظم رهبری در این مراسم حاضر شوم. به خاطر دارم که مقام معظم رهبری چندی پیش گفته بودند که برخی از مراسم ها و اتفاقات مانند مراسم 22 بهمن ، روز قدس و دیگر مراسم ها نشان دهنده بیدار بودن ملت و نشان از اقتدار کشور است که می تواند عامل اتحاد و همبستگی آحاد مردم باشد. معتقدم که حضور ما در این روز ها در مراسم 22 بهمن می تواند نشان دهنده قدرت ایران در مقابل دشمنان باشد. 

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پایان از روز های انقلاب گفت : در آن روز ها 8 سال داشتم اما همه اتفاقات را به خاطر دارم . اتحاد مردم ان روز ها برای من هشت ساله واقعا جالب توجه بود. به خاطر دارم که در آن روز ها گروه های مختلف مردم از جوانان، پیر ها و زنان و نوجوانان حضور داشتند. امیدوارم بازهم همه با حضور در این مراسم بار دیگر اتحاد و اقتدار خود را نشان دهیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
عالی
آخرین اخبار