قمی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

جلسه بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون برگزار شد/نشست بعدی با حضور فریدون و وزیر علوم

رییس کمیته بررسی پرونده تحصیلی برادر رییس جمهور از برگزاری نشست امروز با حضور رییس سابق دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

جلسه بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون برگزار شد/نشست بعدی با حضور فریدون و وزیر علوم" محمد قمی" رییس کمیته بررسی پرونده تحصیلی فریدون در گفتگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رییس کمیته بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون از برگزاری دومین نشست این کمیته با حضور رییس سابق دانشگاه شهید بهشتی، معاون پژوهشی و رییس دانشکده بهشتی خبر داد.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: اکنون برای قضاوت در مورد این پرونده زود است زیرا هنوز برخی سوالات باقی مانده و تحقیقات به اتمام نرسیده است.
 
وی با بیان اینکه برخی اطلاعات و مدارک ما در مورد این پرونده ناقص است، ادامه داد: قرار است در جلسه بعدی این کمیته حسین فریدون و وزیر علوم و تحقیقات حضور داشته باشند.
 
نماینده مردم پاکدشت بیان داشت: مدارکی را در این رابطه از سازمان بازرسی کل کشور درخواست کرده ایم که باید مورد بررسی قرار بگیرد.
 
رییس کمیته بررسی پرونده تحصیلی فریدون خاطرنشان کرد: اتمام این پرونده تا روز یکشنبه (۲۴ بهمن ماه) برای ارائه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بعید است اما تلاش داریم تا این پرونده را با دقت و هرچه سریعتر به پایان برسانیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار