ابطحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جلسه مشترک با فریدون به دریافت پاسخ نامه کمیته پیگیری پرونده وی از سازمان بازرسی موکول شد

عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی فریدون گفت: شاید در انتهای کار رسیدگی به پرونده مشخص شود که اشخاص دیگر برای برادر رئیس جمهور تسهیلاتی ایجاد کرده‌اند و به وی ارتباطی نداشته است.

خالقی///جلسه مشترک با فریدون به دریافت پاسخ نامه ما از سازمان بازرسی موکول شد/ شاید تنها برخی برای وی تسهیلاتی ایجاد کرده‌اند"محمدجواد ابطحی" عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه زمان برگزاری جلسه با شخص فریدون و وزیر علوم موکول به پاسخ نامه ما از سوی سازمان بازرسی شده است، گفت: ما اطلاع نداشتیم که سازمان بازرسی هم پیگیر پرونده برادر رئیس جمهور است لذا نامه‌ای را به آن‌ها ارسال کردیم تا بدانیم چه اقداماتی انجام شده که موازی کاری پیش نیاید.

وی ادامه داد: جلسه بعدی این کمیته با حضور وزیر علوم و برادر رئیس جمهور تا چند روز آتی خواهد شد البته تاکنون به فریدون نامه‌ای ارسال نکرده‌ایم.

ابطحی با اشاره به اینکه مسلما از فریدون برای حضور در کمیته پیگیری برای بیان توضیحات و نقطه نظر دعوت خواهد شد، خاطرنشان کرد: شاید در انتهای بررسی‌های کمیته مشخص شود که دیگران برای فریدون تسهیلاتی ایجاد کرده‌اند و مسائل مطروحه ارتباطی به شخص برادر رئیس جمهور نداشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار