خوزستان مهیای میزبانی شایسته بین المللی

تمرین در قهرمانی کشور و فینال لیگ برای برگزاری فجر کاپ

سالن مسابقه شهدای وزنه برداری استان خوزستان با تلاش شبانه روزی، مسئولان ورزش و پولاد مردانی از دیار کارون، آماده میزبانی قهرمانی کشور شد.

تمرین در قهرمانی کشور و فینال لیگ برای برگزاری فجر کاپبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور (نکوداشت حضرت آیت اله موسوی جزایری) به میزبانی هیئت وزنه برداری استان خوزستان در سالن شهدای وزنه برداری این استان برگزار می شود که سالن برگزاری مسابقات با کمک همه اهالی وزنه برداری و ورزش اهواز به این مرحله رسید تا پذیرای سراسر وزنه برداران کشور باشد.

سالن شهدای وزنه برداری خوزستان با همت و تلاش شبانه روزی مسئولان و دست اندرکاران هیئت وزنه برداری این استان، سرانجام شب گذشته و پس از کنگره مسابقات آماده این پیکارها شد و اکثر تیم هایی که وارد سالن مسابقه قهرمانی کشور شدند، از طراحی زیبا و سالن گرم مجهز و عملکرد هیئت وزنه برداری استان خوزستان رضایت کامل داشتند.

سالن مسابقه (شهدای وزنه بردار خوزستان) که هم اکنون آماده شد، در حدود یک ماه مانده به این پیکارها اصلا برای برگزاری مسابقات به این مهمی مهیا نشده بود ولی با مدیریت و پیگیری های سید علیرضا قریشی رئیس هیئت وزنه برداری استان خوزستان محل مسابقه از یک سالن معمولی به یک ورزشگاه اختصاصی و پایگاه مناسب برای وزنه برداری کشور تبدیل شد.

در پایان یادآور می شوم؛ هیئت وزنه برداری استان خوزستان پس از اتمام این رقابت ها، یک ماه آینده و طی روزهای 18 تا 22 اسفند ماه سال جاری، میزبان جام بین المللی جام فجر و این بار پذیرای کشورهای متعدد از 5 قاره در سراسر جهان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار