اشتغال 43 درصد از زندانیان در برنامه های حرفه آموزی

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور گفت: ۴۳ درصد از زندانیان سراسر کشور در برنامه‌های اشتغال و حرفه آموزی در زندان‌ها مشغول هستند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ پاسدار محسن ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور در جلسه تکریم و معارفه فرماندهان یگان حفاظت زندان های کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج  گفت:سازمان زندان‌ها نه تنها درباره نگهداری و ارتقای امنیت جامعه تلاش می‌کند بلکه به تربیت و بازسازی شخصیت زندانیان توجه ویژه ای دارد تا بتواند آنها را با نگرشی مفید و مثبت به جامع بازگرداند.

وی افزود: سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور اکنون توانسته با به‌کارگیری ۷۴۰ نفر روحانی در کنار زندانیان، 8 هزار و500 زندانی قاری و حافظ قرآن تربیت کند.

وی گفت: یگان حفاظت زندان‌ها با ۷۴۰ هزار بدرقه و اعزام به مراکز پزشکی، درمانی و قضایی بیشترین ترافیک کاری را داشته که نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌ها به‌خصوص نیروی انتظامی است.

ایزدخواه گفت: در صورت مساعدت نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد می توانیم سه واحد واکنش سریع،یگان پاسداری و اعزام و بدرقه را در این استان احیاء کنیم که بدون شک در کاهش آسیب ها موثر خواهد بود.

دراین مراسم در حکمی سرهنگ سرمست دهش به عنوان فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار عیسی حسین‌زاده فرمانده بازنشسته این یگان قدردانی شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.