کرمان؛

انعقاد تفاهم نامه ای برای تشکیل ستاد عالی تعاون

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: تفاهم نامه ای برای تشکیل ستاد عالی تعاون با همه استانداران کشور منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید حمید کلانتری بعد از ظهر دوشنبه در ستاد عالی توسعه و هماهنگی تعاون استان کرمان که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، افزود: تفاهمنامه ای برای تشکیل ستاد عالی تعاون با همه استانداران کشور منعقد گردیده است تا در این ستاد همه دستگاه هایی که به تعاونی ها مربوط می باشند به رفع مسائل و مشکلات تعاونی ها بپردازند.

وی از تعاونی ها به عنوان یکی از راهکارهای نجات اقتصاد کشور یاد کرد و یادآورشد: یکی از اهداف نظام و انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی بوده است بنابراین می توان با توانمندسازی اعضای تعاونی ها در این راستا اقدامات موثری انجام داد.
معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بر تعمیم مدل اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج به کلیه روستاهای استان تاکید کرد و گفت: مردمی کردن اقتصاد، محور اصلی اقتصاد مقاومتی است بنابراین می توان با برقراری تعامل با مردم و همچنین توسعه تعاملات شبکه ای بین تعاونی ها در همه بخش ها در این زمینه گام های موثری برداشت.
کلانتری نگاه طلبکارانه دولت به تعاونی ها و تعاونی ها به دولت را در گذشته ناصحیح دانست و عنوان کرد: تعاونی موفق خواهد بود که به اعضای خود اتکا داشته و خودکفا باشد.
وی مقام معظم رهبری را یکی از مدافعان تعاونی ها دانست و گفت: بازار و برندسازی تعاونی ها راهبرد ششم توسعه تعاونی ها می باشد و باید بازار یابی خوبی داشته باشیم تا محصولات تولیدی خود را بتوانیم در بازارها به فروش برسانیم که در این راستا باید فرهنگ عرضه، بسته بندی، برگزاری نمایشگاه های خارجی و داخلی و ... داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.