کرمان؛

تجلیل از کارگران نمونه استان کرمان

جشن پیروزی انقلاب اسلامی جامعه کارگری استان کرمان با تجلیل از تعدادی از آتش‌نشانان و کارگران نمونه استان توسط معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران امروز با حضور کلانتری معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارگران در تالار برق شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم رضا اسماعیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان  با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، اهمیت انقلاب را برای همه دنیا ثابت کرد گفت: جامعه کارگری نیز از قبل از انقلاب گوش به فرمان امام راحل در مقاطع مختلف انقلاب حضور داشته و اهداف پیروزی انقلاب را دنبال می‌کردند.

اسماعیلی با اشاره به تعطیلی کارخانه‌ها در قبل از انقلاب و دست از کار کشیدن کارگران خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی هم کارگران با حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی به انقلاب اسلامی خدمت کردند.

وی وجود بیش از هزار و 300 شهید جامعه کارگری از استان کرمان را بیانگر همت کارگران استان در همه صحنه‌های انقلاب دانست و گفت: بعد از جنگ نیز در دوران سازندگی کارگران با حضور در سنگر کار و تولید در راستای اهداف نظام اسلامی با افتخار خدمت کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر استفاده از تولیدات داخلی در کشور افزود: امروز نیز در دوران جنگ اقتصادی بدون مشارکت مردمی و حضور جامعه کارگری موفقیت اقتصادی غیرممکن است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار