سعید سهیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یک معجزه سینمایی در «گشت ‌ارشاد2»

سعید سهیلی می گوید بودن پولاد در «گشت ارشاد2» با وجود مرگ در قسمت اول آن،از معجزات سینما است.

یک معجزه سینمایی در «گشت ‌ارشاد2»سعید سهیلی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص متفاوت بودن این فیلم با قسمت یک، گفت: شک نکنید که با «گشت ارشاد1» متفاوت است. اینکه اسم شخصیت های اصلی و...شبیه به قسمت یک آن است دلیل بر این نیست که متفاوت نباشد.

وی افزود:هرچند که تفاوت هایی دارند اما به همان اندازه شباهت هایی هم دارد،در کل همیشه سعی کردم هیچ وقت خودم را تکرار نکنم،امیدوارم در این فیلم نیز خود را تکرار نکرده باشم.

سهیلی درباره فانتزی یا سوررئال بودن فضا و اینکه پولاد کیمیایی در قسمت اول می میرد اما در قسمت دوم دیده می شود عنوان کرد: اینکه در «گشت یک» پولاد می میرد و در بخش دوم حضور دارد یکی از معجزات فیلم است و نشان می دهد چقدر قدرت سینما زیاد است.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که  "گشت 2"جزو فیلم هایی است که آراء مردمی را دریافت کرده، اظهار داشت: نظر مردم و هیات داوران و اهل فن می تواند متفاوت و یا نزدیک باشد،خیلی سال ها بوده فیلم اول در آرای مردمی جایزه فراوانی دریافت کرده و یا برعکس کاندید نشده است،باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد،امیدوارم هر دو طیف آن را دوست داشته باشند.

سهیلی درخصوص فیلم هایی که تاکنون دیده بیان کرد: فقط فیلم کیمیایی را دیدم شاید برخی آثارش را به خاطر خودش و گاهی هم خودش را به خاطر فیلمش دوست داشته باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار