کارگردان «کمدی انسانی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتقاد از کاستی‌های جشنواره، در زمان برگزاری درست نیست/ فیلم را در کمال صداقت ساختم

محمد هادی کریمی می‌گوید فیلمش شانس اکران موجهی را در آینده‌ای نزدیک دارد.

محمد هادی کریمی که امسال با فیلم  «کمدی انسانی» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در خصوص فضای این رویداد تا به امروز به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من  فقط در سالن‌هایی  که «کمدی انسانی» را نمایش می‌دادند، برای گرفتن بازخوردها و کامنت‌های مخاطبان حضور داشتم. متاسفانه در جریان فضای غالب فیلم‌ها نبودم؛ اما جشنواره تنها محملی است که سینما را به مدت ده روز حداقل تیتر یک یا دو بسیاری از نشریات می‌کند. فرصتی که  اگر به حمایت‌ منجر شود، اتفاق خوبی است. از این حیث شاید انتقاد از کاستی‌های احتمالی، آن هم در حین برگزاری جشنواره درست نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که اکثر فیلم‌هایی که نمایش داده شدند خنثی بودند، درباره حال و هوای فیلم خود اظهار داشت: امیدوارم تماشای «کمدی انسانی» حس خوبی در مخاطب ایجاد کند. من این فیلم را در کمال صداقت ساخته‌ام، تنها سرمایه‌ام برای اینکه به دل مخاطب بنشیند این است که از دل برآمده است.

این کارگردان با بیان این مطلب که فیلمش مخاطب عام را در برمی گیرد، اظهار داشت: مسلما مخاطب عام این فیلم را دوست خواهد داشت؛ چرا که قصه می‌شنود. من  تمام سعی خودم را کرده‌ام صد دقیقه قصه بگویم و خوب هم گفته شود. اما فیلم با تمام شدن در سالن تمام نمی شود و تازه در ذهن مخاطب شروع می‌شود. این دو مقوله را من عامدانه از هم تفکیک کردم. قصه و سرگرم شدن در سالن و فکر کردن به پرسش های بنیادینی  که فیلم مطرح می کند. 
 
کریمی در پایان با اشاره به برنامه ریزی جهت اکران عمومی خاطرنشان کرد: شرکت محترم هدایت فیلم پخش آن را بر عهده دارد و به نظرم شانس اکران موجهی را در آینده نزدیک می تواند داشته باشد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار