تخصیص400 میلیارد ریال برای طرح‌های اضطراری آب‌رسانی در استان

معاون استاندار بوشهر با اشاره به بارش کم باران در استان، گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اضطراری آب‌رسانی در استان بوشهر تخصیص یافت‌.

تخصیص400 میلیارد ریال برای طرح‌های اضطراری آب‌رسانی در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در نشست بررسی وضعیت آبرسانی به استان بوشهر گفت:  بارش باران در استان بوشهر در سال جاری کم بوده است و کاهش بارندگی در استان بر مشکلات بحران خشکسالی افزوده که در این راستا باید کارهای لازم را انجام دهیم و برای آن فکری کنیم.

وی با اشاره به این که فرهنگ مصرف بهینه آب آشامیدنی در استان بوشهر باید توسعه گردد، افزود: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد آب آشامیدنی استان بوشهر با خطوط طولانی خط انتقال به استان بوشهر منتقل می‌شود لازم است در مصرف این ماده حیانی باید خیلی احتیاط کرد تا مشکلی از آن بابت نداشته باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر ایجاد فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب تصریح کرد: تدوین راهکارهای کوتاه مدت و بلندمدت برای حل مشکلات آبرسانی در استان بوشهر تدوین شده که در این راستا نیاز به مشارکت همه جانبه مشترکان آب است.

باستی از اجرای طرح‌های کوتاه مدت و اضطراری برای حل مشکلات آب‌رسانی خبر داد و گفت: برای گذشت از بحران کم‌آبی در استان بوشهر طرح‌های اضطراری آبرسانی تدوین شد که این طرح‌ها با 400 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح تقویت ایستگاه پمپاژ خط آبرسانی کوثر در شبانکاره افزود: برای اجرای ایستگاه پمپاژ و تقویت خط آبرسانی و  ایجاد تصفیه خانه 150 میلیارد ریال  در نظر گرفته شده است. تجهیز  و کف شکنی چاه‌‌های آب آشامیدنی از دیگر طرح‌های تدوین شده برای حل مشکلات آبرسانی است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.