شهرکرد؛

نقش کلیدی تولید محصولات کشاورزی در پویایی کشور

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تولید محصولات کشاورزی در پویایی و خودکفایی کشور نقش کلیدی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در آیین افتتاح اولین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری در هفتمین روز از دهه مبارک فجر تأکید کرد: تولید محصولات کشاورزی در پویایی، استقلال، رفع نیازهای ضروری و خودکفایی کشور نقش کلیدی دارد.

وی با بیان ضرورت توجه به تولیدات داخلی و پرهیز از واردات بی رویه، ظرفیت بالا و مطلوب کشور در زمینه نیروی انسانی، آب و هوا و خاک مناسب برای تولید محصولات کشاورزی را یادآور شد و افزود: با تولید و صادرات محصولات کشاورزی به عنوان یکی از آرمان های امام خمینی (ره)، مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد.

نکونام خاطرنشان کرد: بهره برداران بخش کشاورزی و دامپروری به منظور افزایش تولید بیشتر و با کیفیت نیازمند توجه و حمایت مالی از سوی مسئولان اجرایی هستند.

گفتنی است: اولین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری با 60 غرفه شامل تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، شیلات، آب و خاک، صنایع تبدیلی و تکمیلی و ... به مدت 3 روز در فرهنگسرای شهرکرد برپا و از ساعت 16 تا 20 پذیرای علاقمندان است.

در آیین افتتاح این جشنواره و نمایشگاه از 24 نمونه ملی و استانی در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.