اصفهان؛

رمضان‌پور رییس هیأت بوکس باقی ماند

مجید رمضان‌پور با کسب حداکثر آرا ریاست هیأت بوکس استان اصفهان را برعهده گرفت تا پرونده این هیأت حاشیه‌ساز بسته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجمع انتخاباتی هیأت بوکس استان اصفهان بالاخره پس از دو سال به انجام رسید تا تکلیف رئیس آینده این هیأت مشخص شود.

مجمع انتخاباتی هیأت بوکس استان اصفهان که با تاخیر بلندمدت نسبت به زمان اعلام شده آغاز شد، دقایقی قبل با حضور رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع به انجام رسید.

برای این مجمع، مرتضی عظیمی، سیروس سلحشور، محمد غزنوی، مجید رمضان‌پور، محسن اسماعیلی و منصور یارمحمدیان کاندیدا شده بودند که یارمحمدیان از قبل اعلام انصراف کرده بود و سلحشور نیز با تاخیر زیاد در جلسه حاضر شد و اسماعیلی نیز در جلسه غیبت داشت.

پس از معرفی اعضای مجمع، غزنوی خواستار ممنوعیت استفاده از موبایل در جلسه شد و سپس به نفع عظیمی انصراف داد؛ سلشحور نیز در ادامه به نفع عظیمی انصراف داد تا رقابت بین دو کاندیدا باشد.

 پس از ارائه برنامه کاندیداهای هیأت، رأی‌گیری به شیوه تک به تک انجام شد و در نهایت مجید رمضان پور با کسب 12 رای به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد و مرتضی عظیمی نیز 5 رای کسب کرد.

 اردیبهشت‌ماه سال گذشته مجمع انتخاباتی هیأت بوکس استان اصفهان، به پایان رسید که تاکنون چهار بار از کاندیداها ثبت‌نام شده و دو بار نیز زمان‌هایی برای برگزاری مجمع تعیین شده بود که هر بار به دلایلی لغو شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.