کرمان؛

توقف روند امداد رسانی هوایی به کارگران گرفتار در ارتفاعات جبالبارز

فرماندار جیرفت گفت: با توجه به بدی شرایط آب و هوایی، صبح امروز امکان پرواز بالگرد فراهم نشد .

توقف روند امداد رسانی هوایی به کارگران گرفتار در ارتفاعات جبالبارز  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ امینی روش فرماندار جیرفت گفت: با توجه به بدی شرایط آب و هوایی ، صبح امروز امکان پرواز بالگرد فراهم نشد و تیم های امدادی با خودروهای کمک دار به منطقه جبالبارز اعزام شده اند.

امینی روش تصریح کرد: همچنان وضعیت سه نفر از کارگران شرکت برق که در کارگاه مستقر در جبالبارز مانده اند نامشخص است و جسد یکی از کارگران که از کارگاه خارج شده و به سمت روستاهای مجاور رفته بود پیدا شده اما به علت قرار داشتن در یک پرتگاه ، هنوز امکان انتقال ان میسر نشده است . 

روز شنبه این هفته شش نفر از کارگران خطوط انتقال برق در ارتفاعات جبالبارز جیرفت گرفتار برف و کولاک شدید شدند که سه تن از انها با ترک کارگاه به سمت روستای دهنو از توابع جبالبارز حرکت کردند اما فقط یکی از انها به روستا رسید و امدادگران دیروز پیکر بی جان کارگر دوم را پیدا کرده و به جیرفت منتقل کردند. 

دیروز یک فروند بالگرد امدادی هلال احمر برای کمک به این افراد به منطقه اعزام شد که به دستور معاون استاندار قرار شد تا یافتن کارگران مفقود در منطقه باقی بماند .


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار