مسلمان:

نظر حاتمی برای خودش محترم است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تصمیم داریم در تمام دیدارهای مان با ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند پیروز شویم، هرکسی که نظری جز این دارد برای خودش محترم است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسلمان پس از پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و خوشبختانه با پیروزی که در این دیدار بدست آوردیم، شرمنده هواداران حاضر در ورزشگاه نشدیم. باید بگویم 10 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و باید یکی یکی جلو برویم،تا بتوانیم به هدف مان که قهرمانی در پایان لیگ است دست یابیم.  

مسلمان در مورد اینکه فرزاد حاتمی ادعا کرده همه می‌خواهند پرسپولیس قهرمان لیگ شود، گفت: ما فوتبال را به خوبی بازی می‌کنیم و به دنبال این هستیم در تمام دیدارهای مان با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند پیروز شویم، هرکسی که نظری جز این دارد برای خودش محترم است.

وی درباره بازی هفته بعد برابر استقلال گفت: به طور حتم دربی هم یکی از بازی‌های ماست که باید در آن بازی با تمام قوا به مصاف استقلال برویم تا بتوانیم پیروز شویم.
 
 هافبک پرسپولیس از محرومیت کمال کامیابی‌نیا و حضور نداشتن وی در بازی مقابل استقلال گفت: خیلی ناراحت کننده است چراکه کمال یکی از بازیکنان موثر تیم ما است و حیف شد که او در دربی حضور ندارد.البته من صحنه‌ای که او کارت زرد گرفت را نتوانستم به طور دقیق نگاه کنم.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار