جای خالی کمال را پر می کنیم

امیری:برنامه‌های تاکتیکی را به نحو احسن در زمین پیاده کردیم

هافبک تیم پرسپولیس گفت:برنامه‌های تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده کردیم و موفق شدیم تیم تراکتورسازی را با بهترین نتیجه شکست دهیم.

امیری:برنامه‌های تاکتیکی مان را به نحو احسن در زمین پیاده کردیم/جای خالی کمال را پر می کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،وحید امیری پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: برنامه‌های تاکتیکی مان را به خوبی در زمین پیاده کردیم و موفق شدیم تیم خوب تراکتورسازی را با نتیجه پر گل 3 بر صفر شکست دهیم.  
 
وی در مورد دربی گفت: دربی بازی حساسی است و به طور قطع 3 امتیاز این دیدار برای هواداران مان بسیار مهم خواهد بود،امیدوارم بتوانیم در آن دیدار هم مانند امروز به برتری برسیم.
 
هافبک پرسپولیس در مورد محرومیت کامیابی نیا از حضور در دیدار مقابل استقلال تهران گفت: وی بازیکن موثری برای تیم ما است و به طور حتم نبود او برای بازیکنان و کادر فنی سخت خواهد بود، اما تلاش مان را می‌کنیم تا بتوانیم جای خالی او را به نحو احسن پر کنیم.
 
امیری در پایان خاطر نشان کرد: تمام بازیکنان پرسپولیس و استقلال دوست دارند در دربی حضور داشته باشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.امیدوارم در روز دربی بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار