سازمان نظام‌معلمی نیاز به کار کارشناسی دارد/ نگاه مثبت مجلس به حل مسائل معلمان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تشکیل سازمان نظام معلمی به مطالعات بیشتری برای موفقیت نیاز دارد.

داوود محمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه بحث سازمان نظام معلمی چندین سال مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: هنوز از سوی آموزش و پرورش در این زمینه لایحه یا طرحی به مجلس ارائه نشده است.

وی ادامه داد: در برنامه ششم، باید سازمان نظام معلمی را مورد توجه قرار دهیم اما در کمیسیون تلفیق این مسئله به نتیجه نرسید و باید مطالعات بیشتری روی این مسئله انجام شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه سازمان نظام معلمی به حقوق معلمان و به ویژه بحث معیشت و مسائل مربوط به آن کمک می‌کند، گفت: همانطور که سایر نهادها و تشکل‌های سایر مشاغل سازمانی توجه به مسائل خود دارند، وجود این سازمان برای معلمین نیز امکان پذیر است.

وی بیان کرد: اگر بحث سازمان نظام معلمی از سوی دولت به مجلس ارائه شود، در کمیسیون آموزش به دنبال این مسئله هستیم تا این سازمان به نتیجه برسد.

محمدی با بیان اینکه جزییات این سازمان تاکنون در مجلس مورد توجه نبوده، یادآور شد: به طور کلی مجلس نگاه مفرطی به برپایی چنین سازمانی برای معلمان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار