تبریز؛

معاون وزیرآموزش و پرورش : فعالیت 700 دارالقرآن در مدارس کشور

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش از فعالیت 700 دارالقرآن در مدارس و همکاری 4 هزار موسسه غیر دولتی قرآنی با آموزش و پرورش در کشور خبر داد.

معاون وزیرآموزش و پرورش : فعالیت 700 دارالقرآن در مدارس کشور
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مهدی فیض، درآیین تجلیل از اولیای دانش آموزان حافظ قرآن آذربایجان شرقی گفت : وزارت آموزش و پرورش در 3 حوزه تدوین کتب درسی، فعالیت های فوق برنامه ای و توسعه آموزش عمومی در قالب نهادهای غیر دولتی فعالیت های قرآنی خود را متمرکز کرده است.
وی افزود : یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اخلاقی سیاسی و تهدیدات مطرح شده تربیت  فرزندانی قرآنی است تا بتوانند از قرآن بهره گیری محتوایی داشته باشند.
وی ادامه داد : ما در همین راستا آموزش قرآن را برای دانش آموزان به سمت مشارکتهای مردمی و نهادهای غیر دولتی سوق داده ایم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: آموزش پربار و صحیح قرآن در سیستم تعلیم و تربیت کشور بعد از انقلاب شکل گرفت و این برکت الهی بود که فعالیت شخصی در زمینه ی قرآن به فعالیت حاکمیتی تبدیل شود.
مسیب زاده مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هم اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم را با عنوان طرح نور با هدف تربیت 10 میلیون حافظ در کشور را مهمترین برنامه این اداره کل ذکر کرد .
پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم به فعالیت 45 دارالقرآن در مدارس استان اشاره کرد و گقت: در چند سال اخیر توجه به قرآن را در مدارس را سیاست اصلی خود قرار داده ایم تا دانش آموزان را با قرار دادن در مسیر قرآن از آسیبهای اجتماعی ایمن کنیم.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار