دشتی اردکانی:

سردفتران از ارجاع پرونده‌ها به محاکم قضایی جلوگیری می‌کنند

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: سردفتران با حل اختلافات از ارجاع پرونده‌ها به محاکم قضایی جلوگیری می‌کنند.

سردفتران از ارجاع پرونده‌ها به محاکم قضایی جلوگیری می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتران در مراسم افتتاح دفتر بسیج کانون سردفتران و دفتریاران که امروز(یکشنبه) برگزارشد، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که بسیج جزء اولین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به دستور امام راحل تأسیس شد و تشکیل بسیج تخصصی از جمله بسیج جامعه حقوقی یکی از این دستاورد ها است.

وی افزود: بسیج بدون هیچ چشم داشت مالی و با انگیزه خدمت رسانی گره‌های بزرگی را باز کرده است و نشر این فرهنگ هر جا که گسترش پیدا کند، برکات زیادی به همراه دارد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران بیان داشت: امروز مبارزه در حوزه فساد و مقابله با آن در دستور کار است و یکی از اهداف بسیج کانون سردفتران هم همین است.

دشتی اردکانی گفت: سردفتران کانون با خدمت رسانی به مردم در واقع خود یک بسیجی هستند و به مردم یاری می رسانند.

وی ادامه داد: اعتقادی که امروز  حاکمیت و مردم به دفترخانه‌ها دارند، باعث شده تا مردم حتی در مواردی که در دستور کار دفترخانه‌ها نیست، برای انجام آن‌ها به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: سردفتران خیلی از مشکلات را در همان دفترخانه‌ها حل می‌کنند که این موضوع به دلیل اینکه در جایی ثبت نمی شود و برای آن هزینه ای دریافت نمی شود، مغفول مانده است اما از ارجاع پرونده ها به مراجع قضایی می کاهد.

دشتی اردکانی گفت: حداقل در هر ماه در هر دفترخانه یک اختلاف حل می‌شود و سردفتران نمی‌گذارند که آن به محاکم قضایی راه پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار