بیات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان دربندسر مجوز بهره برداری از تله‌سی‌یژ را ندارند/ از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد

مدیر کل استاندارد استان تهران گفت: این سانحه به دلیل نقص فنی نبوده اما مطمئنا از طریق مرجع قضایی پیگیری های لازم را به عمل خواهیم آورد.

مسلم بیات مدیر کل استاندارد استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصاد گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص  سقوط دختر اسکی‌باز از تله‌سی‌یژ دربندسر، گفت: اگرچه این سانحه این به دلیل نقص فنی نبوده و ناشی از سهل انگاری خود اسکی باز بوده است، اما مطمئنا از طریق مرجع قضایی پیگیری های لازم را به عمل خواهیم آورد. 

به گفته وی مجموعه مذکور گواهی استانداد را دریافت نکرده و فقط تله کابین آن دارای استاندارد لازم بوده است. 

بیات ادامه داد: هم اکنون این بخش پلمب بوده و تا زمان رفع کامل نواقص اجازه بهره وری را نخواهد داشت علاوه بر این پیست اسکی آبعلی نیز از وضعیت مشابهی برخوردار بوده لذا در صورت تکرار این وقایع،  مطمئنا با افراد متخلف برخورد قاطعانه خواهد شد. 

مدیر کل استاندارد استان تهران تصریح کرد: در پارک ارم هم نیز شاهد وضعیت مشابهی هستیم چرا که هنوز گواهی را دریافت نکرده اند به همین منظور اجازه بهره برداری ندارند. 

وی در پایان با بیان اینکه بیشتر شاخص های استانداردسازی ایران برگرفته از شاخص های استاندارد جهانی است، گفت: این که چه میزان هزینه برای استانداردسازی صرف می شود بسته به نوع نواقص هر مجموعه دارد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار