افتتاح 7 طرح رسانه ای در گیلان

7 طرح صدا و سیمای مرکز گیلان امشب به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل صدا و سیمای گیلان با اعلام این خبر گفت: در مراسم جشن انقلاب که امشب با حضور استاندار، جمعی از مسئولان محلی و همچنین معاونان، مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز گیلان به همراه خانواده هایشان در رشت برگزار می شود،  صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما  در گیلان،  رادیو نما و کانال های مجازی صدا، سیما، خبر، موسیقی و روابط عمومی صدا وسیمای مرکز استان به بهره برداری می رسد.

حسن ظهیری افزود: با بهره برداری از صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما شهروندان می توانند 24ساعته با مراجعه به صفحه گیلان این خبرگزاری به نشانی guilan.iribnews.ir به تازه ترین و آخرین خبرها و گزارش های خبری استان دسترسی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد:  با افتتاح رادیو نما هم مردم می توانند از این پس برنامه های رادیو گیلان را بر روی یکی از شبکه های تلویزیون گوش کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بهره برداری از کانال های مجازی را از دیگر برنامه های امروز اعلام کرد و افزود: مخاطبان می توانند از طریق تلگرام به کانال های مجازی صدا، سیما، خبر، موسیقی و روابط عمومی دسترسی داشته باشند.

ظهیری تجلیل از برنامه سازان برگزیده جشنواره های بین المللی و ملی صدا و سیمای مرکز گیلان و فرزندان کارکنان رسانه استانی برگزیده در مسابقات سراسری قرآن کریم را  از دیگر برنامه های جشن انقلاب عنوان کرد.



انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.