ایلام/

افتتاح 20طرح رسانه ای در استان ایلام

عصر دیروز با حضور قائم مقام سازمان صدا و سیما،استاندار ایلام و جمعی از مسئولان در ارتباط تصویری 20 طرح رسانه ای در استان ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایستگاه های تلویزیونی تازه تأسیس بدره و کوه پشمین، فرستنده های دیجیتال مانشت،قلاجه،لومار، بدره، ملکشاهی،کوه پشمین وشهید تسلیمی دینار کوه،لینک دیجیتال مرکز به مانشت،پروژه سیگنال رسانی به وسیله stm1 در ایستگاههای کوه پشمین و نخجیر،پروژه اتصال فیبرنوری از مخابرات تا فرستنده های تلویزیونی دهلران، سرابله و جام جم ایلام، استودیوی تلویزیونی فضای باز مرکز، سیستم آبیاری قطره ای فضای سبز مرکز ایلام و دوربین های مداربسته از جمله طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در مراسم افتتاح این طرح ها با اشاره به رسالت شبکه های استانی در ترویج فرهنگ بومی ومحلی در کشور بر لزم تقویت برنامه های این شبکه ها تاکید کرد.
محمد رضا مروارید استاندار ایلام نیز در این مراسم با اشاره به جنگ رسانه ای علیه کشورمان گفت: افزایش کمی و کیفی برنامه های صدا و سیما مهوری اسلامی میتواند با جنگ نرم دشمنان مقابله کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در این مراسم گفت: با بهره برداری از این طرح ها پوشش دیجیتال در استان تا 80 درصد جمعیت و سیگنال رسانی زمینی را تا 60 درصد افزایش داده است.
علی رامک افزود: برای بهره بردای از این طرح ها 84 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.