اصفهان؛

گردشگری مهترین فرصت اقتصادی تیران و کرون است

فرماندار تیران و کرون گفت: ظرفیت های گردشگری شهرستان تیران و کرون مهترین فرصت اقتصادی این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی رحمانی افزود: سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان تیران و کرون از مهمترین اولویت های اقتصادی و فرهنگی این شهرستان است که علاوه بر جنبه های فرهنگی یک فرصت اقتصادی برای این منطقه است.

وی بیان کرد: موقعیت جغرافیایی این شهرستان به بهره گیری بیشتر از ظرفیت های گردشگری این شهرستان کمک می کند و شرایط را برای جذب گردشگر فراهم می سازد

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری طبیعی،آثار تاریخی و آب و هوایی مناسب در این شهرستان دارای شرایط کم نظیر در سطح کشور است، تصریح کرد: جذب سرمایه گذار برای فعالیت های اقتصادی در این حوزه و جلب توریست و گردشگر انجام می شود که پیش بینی های لازم در این حوزه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مدیریت شهرستان شرایط سرمایه گذاری در بخش گردشگری این شهرستان را تسهیل کرده و فرصت های گردشگری را مورد حمایت قرار می دهد.

رحمانی با اشاره به ظرفیت گردشگری قلعه قمیشلو که در دل طبیعت زیبا و منطقه حفاظت شده قمیشلو قرار گرفته اشاره کرد و گفت: این منطقه یکی از ظرفیت های مهم گردشگری است که موانع پیش روی این فرصت با برنامه ریزی در سطح استان و کسب مجوز ها بر طرف شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.