ساری؛

اجرای طرح ملی همیار گردشگر در مازندران

طرح ملی همیار گردشگر با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اجرا می شود.

دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در مرحله نخست این طرح  12 مدرسه پسرانه و 6 مدرسه دخترانه در دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم و کانون ها انتخاب خواهند شد.

وی افزود: برای 300 دانش آموز مازندرانی طرح ملی همیار گردشگر ، لباس متحد الشکل طراحی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : در این طرح در هر مدرسه معاون مدرسه رابط طرح با سازمان گردشگری است و برای هر دانش آموز، کارت همیار گردشگر صادر خواهد شد.

دلاور بزرگ نیا افزود: این طرح 25 اسفند امسال همزمان با مانور گردشگری در مازندران به طور رسمی اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت : طرح ملی همیار گردشگر در سال تحصیلی 96-95 به طور آزمایشی و محدود و از سال تحصیلی 97-96 در سطح گسترده اجرا خواهد شد.

سید علی قاسمی با بیان اینکه مازندران با 500 هزار دانش آموز ظرفیت عظیمی برای اجرای این طرح دارد، افزود : این طرح به صورت آزمایشی در 5 شهر ساری، بهشهر، بابلسر، نور و رامسر اجرا می شود.

وی گفت : براساس تفاهمنامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت آموزش و پرورش در سال 93 که 4 سال اعتبار خواهد داشت و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار