قم؛

تاکید نمایندگان مردم قم برحاکمیت تفکر بسیجی

نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی دستاوردهای متعدد کشور را در 38 سال گذشته مرهون روحیه انقلابی تفکر و فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی دانستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛همایش اعضای بسیج مهندسین صنعت امروز در اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد و آقای امیر آبادی و حجت الاسلام ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس سخنرانان اصلی این همایش بودند.

نمایندگان مردم قم درسخنان خود باتشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی دیدگاه های خود را درباره راهکارهای حفظ آنها بیان کردند .

 آقای امیر آبادی درسخنان خود با مقایسه دوران طاغوت با شرایط امروز کشور دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و خارجی را به رغم افزایش دشمنی ها بسیار چشمگیر دانست و گفت: پیشرفت های به دست آمده در کشور در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی حاصل روحیه انقلابی بوده است .

 اقای امیر آبادی با اشاره به برخی مشکلات موجود از جمله در عرصه اقتصادی ، فاصله گرفتن از روحیه انقلابی را عامل ایجاد آنها دانست و تاکید کرد اگر روحیه انقلابی در این عرصه ها حفظ شود این مشکلات نخواهد بود .

حجت الاسلام ذوالنوری هم حاکمیت انگیزه های اعتقادی وانقلابی ،تفکر بسیجی و فرهنگ جهادی را رمز موفقیت و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف از جمله علمی، دفاعی، پزشکی و هسته ای ارزیابی کرد و افزود: مهمترین عامل ادامه پیشرفت کشور حفظ همین روحیه است.

حجت الاسلام ذوالنوری افزود: در عرصه هایی هم که در تراز انقلاب اسلامی پیشرفت حاصل نشده،در کنار خصومت دشمنان و کمبودها ، وجود انگیزه های مادی ، سیاسی ،حزبی ، به کار گیری افراد ناکارآمد و بی توجهی به شایسته سالاری حاکم بوده است.

حجت الاسلام ذوالنوری گفت: برای پیشرفت همه جانبه تفکر بسیجی باید در همه عرصه ها حاکم شود.

در این همایش از خانواده های شهید مصطفی کریمی، از شهدای مدافع حرم از تیپ زینبیون و نیز چهار نفر از بسیجیان فعال و پیشکسوت حوزه صنعت تجلیل شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار