امدادرسانی به ۱۱۰خانوار سیل زده +تصاویر

نیروهای امدادی از سیلاب دوروز گذشته درجنوب سیستان وبلوچستان به ۵۹۱ نفر در قالب 110 خانوار سیل زده امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: اسکان 239 نفر از مردم جنوب و مرکز شامل دلگان، سیب و سوران، خاش، مهرستان و سراوان در قالب 50 خانوار در چادر، رهاسازی 2 دستگاه خودرو از سیلاب از جمله فعالیت های امدادگران هلال احمر استان در روز گذشته تاکنون بوده است.

امدادرسانی به ۱۱۰خانوار سیل زده +تصاویر

وی ادامه داد: 129 نفر امدادرسان در قالب 31 تیم عملیاتی با 21 دستگاه خودرو در این مدت به مردم 34 روستای جنوب بلوچستان امداد رسانی کردند.

 امدادرسانی به ۱۱۰خانوار سیل زده +تصاویر 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: اقلام توزیع شده در این مدت شامل 49 تخته چادر امدادی، 61 تخته موکت، 310 تخته پتو، 554 کیلوگرم نایلون، 47 شعله والر، 37 شعله فانوس، 13ست ظروف، هزار و 113 قوطی کنسرو و 423 کیلوگرم برنج است.

راشکی خاطر نشان کرد: این مجموعه با تمام توان آماده خدمات رسانی به مسافران و آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.


بازگشایی محورهای مواصلاتی 


غلامرضا اربابی مدیرکل بحران استانداری سیستان وبلوچستان  گفت: محورهای نیکشهر_ بنت , اسپکه_ ایرانشهر و دلگان_ بزمان که به علت طغیان رودخانه های محلی مسدود شده بود با تلاش راهداران باز و عبور و مرور به کندی و بااحتیاط انجام می شود. 

اربابی همچنین افزود:  محورهای ایرانشهر_مهرستان در ساعت 16:45 و محورهای ایرانشهر_ دلگان_ ذهکلوت ومحور جلگه به ایرانشهر در ساعت 17 بازگشایی و عبور و مرور  به کندی و بااحتیاط انجام می شود.

بارش  باران در 2 روز گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان  سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه ها، و مسدود شدن محورها شده بود.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.