ایرانشهر

امدادرسانی پلیس ایرانشهر به سیل زدگان

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از امدادرسانی به سیل زدگان به علت بارش نزولات آسمانی، در محور هاي مواصلاتی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ  دوستعلي جليليان در تشريج اين خبر گفت: به دنبال بارندگی شدید و طغیان رودخانه های فصلی و جاری شدن سیل درمحور روستای کتوکان به سمت بخش دامن و گرفتار شدن سه دستگاه خودرو در سیل، بلافاصله اکیپ های انتظامی شهرستان به محل اعزام و پس از ساعت ها تلاش موفق به نجات سرنشینان خودروها از سیل شدند. 

وی ضمن اشاره به تخریب پل کلکلی در محور روستای خیرآباد و اعمال محدودیت ترافیکی و امدادرسانی به سیل زدگان افزود: عصر روز گذشته همچنین به علت بارش سنگین برف وکولاک وطوفان در محور مواصلاتی ایرانشهر- بزمان و مسدود شدن راه بلافاصله اکیپ های انتظامی و پلیس راه به همراه سایر عوامل نیرو های امدادی  به محل اعزام و ضمن ایجاد محدودیت ترافیکی، به مسافرین و در راه ماندگان امدادرسانی کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن اعلام آمادگي کامل پلیس براي امداد رساني در شرايط نامساعد جوي خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی از مسافرت هاي غير ضروري پرهيز کرده و در صورت ضرورت حتما با رعايت فاصله طولي و سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سالم بودن برف پاک کن ها و بخاري اطمينان حاصل نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.