همدان؛

شرکت بیش از 29 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از شرکت بیش از ۲۹ هزار نفر از استان طی سال های ۹۱ تا ۹۴ در طرح تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد.

شرکت بیش از 29 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سید حسن رضوی گفت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم به فرموده رهبر معظم انقلاب از چند سال پیش آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌ها، تعداد حافظان در کل کشور باید به 10 میلیون نفر برسد.

وی با اشاره به اینکه برای هر استان سهمیه ای مشخصی در نظر گرفته شد گفت: یک میلیون نفر در طی سال های 91 تا 94 در این طرح ملی شرکت کردند.

حجت الاسلام سید حسن رضوی تصریح کرد: در سال 91، 5 هزار و 900 نفر، در سال 92، 7 هزار و 91 نفر، در سال 93 ، 7 هزار و 700 و در سال 94، 8 هزار و 800 نفر در دوره های طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کردند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از شرکت 9 هزار و 500 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سال جاری خبرداد و اظهار داشت: همچنین امسال سازمان اوقاف کشور در یک زمانبدی مشخص محقق کرد که یک میلیون نفر را در راستای طرح تربیت حافظان قرآن کریم مشارکت دهد.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه 2 هزار و 500 نفر از استان در حفظ 5 جزء قرآن کریم شرکت کردند، بیان کرد: 200 نفر از مربیان قرآن کریم در قالب 40 کلاس حفظ مجازی قرآن کریم را برگزار کردند.

انتهای پیام/ ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.