تبریز؛

آغاز عملیات احداث دو هتل پنج‌ستاره در تبریز

شهردار منطقه دو تبریز از آغاز عملیات اجرایی دو هتل پنج‌ستاره در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛موسایی، درباره‌ی رویکرد شهرداری منطقه ۲ در حوزه‌ی گردشگری گفت: شهرداری منطقه ۲ تبریز، صدور مجوز به منظور  احداث دو هتل ۵ ستاره را بدون اخذ عوارض سرعت بخشیده و عملیات اجرایی این دو مرکز به منظور پیگیری اهداف تبریز ۲۰۱۸ آغاز شده است.
وی همچنین از اتمام عملیات اجرایی ساختمان پارک‌موزه‌‌ی دفاع مقدس و افتتاح فاز نخست این پروژه‌ی فرهنگی در روزهای آتی خبر داد و بیان کرد: فاز اول این پروژه که شامل ساختمان چهار طبقه هشت وجهی است، پس از 20 سال در روزهای آتی افتتاح می‌شود.
وی در خصوص توسعه‌ی فضای سبز این حوزه گفت: این منطقه همچنین نسبت به تملک، الحاق و توسعه‌ی باغات شمال ائل‌گلی به این مجموعه عظیم تاریخی و تفریحی اقدام کرده و در حوزه‌ی زیباسازی نیز برای بهسازی مسیر سه کیلومتری جاده ائل گلی، از قبیل نصب نیمکت‌های شکیل، نورپردازی مدرن، کاشت گل‌های متنوع و ساماندهی جاده، برنامه‌های متعددی را در دست اجرا دارد.
موسایی با تاکید بر مشارکت شهروندان خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه دو تبریز به منظور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، آماده‌ی ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران است و افراد حقیقی و حقوقی برای دریافت مجوز احداث مجموعه‌های اقامتی و تفریحی می‌توانند به این منطقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.