شراز؛

اعلام برنامه سومین روز جشنواره فیلم فجر فارس

برنامه سومین روز جشنواره فیلم فجر فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی رنجبر معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در سومین روز نمایش فیلم های سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در شیراز، فیلم ترومای سرخ به کارگردانی اسماعیل میهن دوست در 2 نوبت ساعت 15 و 21 در تالار حافظ و همچنین ساعت 17 در سینما سعدی شیراز اکران می شود.

رنجبر افزود: فیلم شماره 17 سهیلا به کارگردانی امیر سید زاده نیز ساعت 17 در تالار حافظ و ساعت 19 در سینما سعدی به نمایش در می آید.

وی ادامه داد: فیلم "ایتالیا ایتالیا" به کارگردانی کاوه صباغ زاده نیز ساعت 19 در تالار حافظ و در 2 نوبت دیگر در ساعت 15 و 21 در سینما سعدی شیراز به نمایش در می آید.

رنجبر خاطر نشان کرد: امسال 2 سالن برای اکران فیلم ‎ها در نظر گرفته شده است و در این سالن ها امکان خرید بلیت از گیشه برای افرادی که موفق به تهیه بلیت اینترنتی نشده اند نیز وجود دارد تا مردم برای دیدن فیلم ‎های جشنواره فجر با مشکل روبه ‎رو نشوند.

فیلم های فراری، صوفی و دیوانه، ویلایی ها، بدون تاریخ بدون امضا، تقصیر من نیست، تابستان داغ، آذر، شنل، زیر سقف دودی، ماجان، دریاچه ماهی، خفگی، ایتالیا ایتالیا، سد معبر، 21 روز بعد، مادری، رگ خواب، پشت دیوار سکوت، اشنوگل، کارگر ساده نیازمندیم، شماره 17، سهیلا،ایستگاه اتمسفر، آباجان و رهایی از بهشت در فهرست فیلم های این جشنواره در شیراز قرار گرفت.

شانزدهمین جشنواره فیلم فجر با چهار اکران روزانه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و سینما سعدی  پذیرای علاقه‌مندان به فیلم و سینما است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار