عضو هیئت مدیره استقلال: محکم پیگیر کسر 8 امتیاز از تراکتور سازی هستیم

زمانی در مورد استفاده تراکتور سازی از بازیکنان غیر قانونی در ترکیب خود گفت:ما محکم پیگیر این موضوع هستیم و در صورت اثبات می بایستی 8 امتیاز از تراکتور سازی کسر شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به محرومیت تیم فوتبال تراکتورسازی از سوی فیفا در حال حاضر مسئولان این تیم پیگیر وضعیت حضور بازیکنان جدید در تیم هستند تا مشخص کنند حضور این بازیکنان با مجوز بوده است یا خیر .در حال حاضر باشگاه استقلال نیز پیگیر کسر 8 امتیاز از تیم تراکتورسازی است تا در صورت کسر امتیاز جایگاه دوم را در جدول را از آن خود کند.

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار ما گفت:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است فدراسیون فوتبال امروز در خصوص این مساله نظر نهایی خود را اعلام کند که آیا این بازیکنان مجوز بازی داشته اند یا خیر. اگر از نظر فدراسیون حضور بازیکنان مشکلی نداشته باشد ما نیز پیگیری نمی کنیم اما در صورتی که اعلام شود اجازه حضور این بازیکنان قانونی نبوده باید امتیاز های کسب شده به تیم ها برگردد .


زمانی ادامه داد:در صورتی که فدراسیون حضور بازیکنان را قانونی ندادند ما نیز پیگیر هستیم و از این مساله نمی گذریم . از حقمان دفاع می کنیم و اگر تشخیص داده شود که باید ۸ امتیاز از تراکتورسازی کسر شود، محکم پای کار هستیم.

وی درباره نشست هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: این احتمال وجود دارد که فردا برای بررسی پرونده محرومیت جلسه داشته باشیم و با افراد سهل انگار برخورد کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پرونده پروپچیج گفت:به طور حتم جدا از پرونده پروپچیچ چند پرونده دیگر موجود است که رسیدگی به آنها را در دستور کار قرار خواهیم داد و از مدیر عامل می خواهیم تا گزارش پرونده بازیکنان خارجی را در اختیار هیئت مدیره قرار دهد.در هر نشست هیئت مدیره، آخرین وضعیت پرونده های موجود در دادگاه های بین المللی را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
با حال بود . وقتی توی طمین حریف نشی باید بیرون زمین تلاش کنی برای سهمیه گرفتن . دلاور از دکل کیروش هم بالا برین تا با دعوت نکردن پرسپولیسی ها و خراب شدن روحیه بازیکنانش در کورس قهرمانی قرار بگیرید . :))))))))))))) این کلمه حقمان رو خیلی با حال اومد . منظورش از اب گل الود ماهی گرفتنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۱۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
شما اول بیخیال استقلال شین بعد جاتونو بدین به حاجی فتح الله زاده .
تیم بیچاره کردین بابا
آخرین اخبار