فسخ قرارداد آبى پوش به دليل محروميت

در حال حاضر ٢ بازيكن جديد جذب شده تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را به دليل پايان نقل و انتقالات با آبى پوشان فسخ كرده اند.

فسخ قرارداد ٢+١ آبى پوش به دليل محروميتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به محروميت باشگاه استقلال از سوى فيفا بر همين اساس مديران اين باشگاه اميدوار هستند تا با رفع مشكل بازيكنان جديد را در تيم خود نگه دارند. 

مديران استقلال همچنان به راى جديد فيفا اميدوارند اما اين در حالى است كه امشب پايان زمان نقل و انتقالات است و در حال حاضر تيموريان با حضور در هيئت فوتبال قرارداد خود را با آبى پوشان فسخ كرده و جپاروف نيز با فسخ قرارداد به سپاهان پيوستن است.

هافبك ازبكى ٣٤ ساله با قرارداد ٦ ماهه شاگرد ويسى شده است .قرار است جپاروف ٦ماه و تا پایان فصل حق و حقوق خود را از باشگاه سپاهان دریافت کند و سپس در بازگشت استقلال به قرارداد یک سال و نیمه خود با این باشگاه پایبند باشد.

هم اكنون تنها چشمى هافبك تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با استقلالى ها فسخ نكرده كه اين بازيكن در حال حاضر در باشگاه استقلال حضور پيدا كرده چرا كه شنيده مى شود اين بازيكن براى فسخ قرارداد نياز به رضايت نامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار