اصفهان؛

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در نایین

همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه به طول 2 کیلومتر از امامزاده سلطان سید علی (ع) تا مجموعه ورزشی تختی نایین برگزار شد.

 رئیس هیات ورزشهای همگانی نایین درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه فجر و با هدف توسعه ورزش همگانی، افزایش مشارکت مردم در ورزش و ایجاد روحیه شادابی و نشاط برگزار گردید.
غلامرضا کریمی افزود بهترین نوع ورزش، ورزشی است که آحاد مردم بتوانند براحتی آن راانجام دهند و پیاده روی یکی از این ورزش هاست که تمام مردم اعم از کودک و افراد در مسن می توانند آن را انجام دهند.
وی در ادامه بیان داشت : این همایش به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شده و حضور و شرکت مسوولان شهرستان در آن باعث استقبال بیشتر مردم از این برنامه شد.
رئیس هیات ورزشهای همگانی در پایان افزود : در این همایش ، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس دو دستگاه دوچرخه و لوازم خانگی  به منظور قدردانی از حضور گسترده مردم در این همایش به قید قرعه به شهروندان نایینی اعطا شد.
در حاشیه این مراسم ، عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت : سلامت و تندرستی دو نعمت مجهول است که کمتر به آن توجه می کنیم و تنها ورزش کردن می تواند سلامتی و شادابی انسان را رقم بزند.
پوربافرانی ورزش صبحگاهی را ساده ترین و کم هزینه ترین ورزش ها عنوان کرد و افزود : نشاط ، شادابی که در ورزش صبحگاهی ایجاد می شود در ورزش های دیگر به راحتی به دست نمی آید و از مزیت های  خوب این ورزش مشارکت همه مردم  در ضمیمه ورزش صبحگاهی می باشد.
وی ضمن تشکر از دست اندرکاران امر ورزش و برگزاری همایش پیاده روی ، بر همت و تلاش بیشتر مسئولان ورزشی شهرستان جهت برپایی بیشتر و با کیفیت همایش های  پیاده روی تاکید کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.