زنجان؛

اسلام ستیزی یکی از سیاست های مهم آمریکاست

برای آمریکا همواره ایران و اسلام ستیزی در دستور کار قرار دارد و این یکی از اصول سیاست خارجی آنان است و هرگز نباید به به آمریکا اعتماد بکنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه ی این هفته با بیان این که ایران همئاره پشتیبان سوریه و نیروهای آن بوده است گفت: پیروزی یعنی نشست آستانه بدون حضور آمریکا پیش می رود که این نوید روز های خوب است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی ادامه داد: همدلی مردم با آتشنشانان و کمک به آنها جامه ی عمل پوشاندن به رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب است.

وی افزود:حادثه پلاسکو زنگ خطری برای تمام مردم است تا تمامی موارد ایمنی را رعایت کنیم تا سرمایه های زندگیمان در خطر نیفتد.

خطیب نماز جمعه ی زنجان با اشاره به ایام الله دهه ی فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران ماحصل سال ها مجاهدت بنیان گزار جمهوری اسلامی است و امروزه دشمنان با وضع تحریم ها می خواهند مردم انقلابی ایران را به زانو در آورند.

خاتمی اظهار کرد: روحیه ی انقلابی،دشمن شناسی و صلابت مردم ایران اجازه نخواهد داد که دشمنان نقشه های خود را عملی کنند.

وی بیان کرد: 12 بهمن روزی ماندگار در تاریخ ایران است که در سال 57 با تمام موانعی که برای ورود امام خمینی(ره) به کشور تراشیده شد، اشتیاق مردم برای دیدار با امام همه ی موانع را کنار زد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.