اصفهان؛

اکران فیلم مستند "این یک جسد نیست" در چهارمین پاتوق فیلم مستند

فیلم مستند "این یک جسد نیست" در چهارمین برنامه "پاتوق فیلم مستند" روز جمعه 15 بهمن ماه در کتابخانه مرکزی اکران می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: چهارمین برنامه "پاتوق فیلم مستند" ویژه اکران فیلم های منتخب هشتمین جشن فیلم مستند خانه سینما روز جمعه 15 بهمن ماه برگزار می شود.
مصطفی حیدری اظهار داشت: این برنامه از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری انجمن مستندسازان سینمای ایران برنامه ریزی شده است.

وی افزود: چهارمین برنامه پاتوق مستند به اکران فیلم مستند "این یک جسد نیست" و "حساب و کتاب" ساخته غلامرضا حیدری اختصاص دارد که پس از آن با حضور کارگردان، تحلیل و نقد فیلم صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: موضوع فیلم مستند "این یک جسد نیست" درباره‌ یکی از کاستی های جدی مراکز آموزش پزشکی کشور است که دانشجویان پزشکی برای افزایش آگاهی و توانایی خود نیازمند دریافت آموزش جدی تر بر اساس تشریح جسد هستند اما متاسفانه چنین امکانی در اختیارشان نیست.

رییس دفتر تخصصی سینما تصریح کرد: حضور در پاتوق مستند ویژه عموم شهروندان و علاقه مندان به سینما آزاد و رایگان بوده که می توانند برای شرکت در برنامه ساعت 16 به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار