بدری به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

حضور آخوندی در جلسه 24 بهمن ماه کمیسیون عمران مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران از حضور وزیر راه و شهرسازی در اولین جلسه این کمیسیون بعد از تعطیلات مجلس خبر داد.

"صدیف بدری" سخنگوی کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه روز یکشنبه (24 بهمن ماه) کمیسیون متبوع خود خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به نامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور برگزاری مجدد جلسه‌ای با حضور آخوندی و درخواست‌کنندگان استیضاح در کمیسیون عمران، این نشست برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ عدم حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه روز یکشنبه (10 بهمن ماه) کمیسیون عمران موجب ناراحتی درخواست‌کنندگان استیضاح وی و اعضای این کمیسیون شد و آن‌ها این امر را نشانه توهین به قانون دانستند و گزارش استیضاح وزیر را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کردند.

اما آخوندی بعد از آن طی نامه‌ای به لاریجانی رئیس مجلس اعلام کرد که بنده برای حضور در کمیسیون عمران و صحبت درباره استیضاح هیچ مشکلی ندارم اما به دلیل آنکه از سوی این کمیسیون دعوتی ارسال نشده بود در آن نشست حضور نیافتم لذا بار دیگر هیئت رئیسه مجلس گزارش استیضاح آخوندی را به کمیسیون عمران ارجاع کرد.

گفتنی است؛ جلسه علنی مجلس طی هفته آینده و تا روز یکشنبه 24 بهمن ماه به منظور سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار