اصفهان؛

خدمت به بیماران بزرگترین شکرگزاری‌ از نعمت سلامتی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: بزرگترین شکرگزاری‌ از خداوند متعال برای نعمت سلامتی این است که انسان به کسانی خدمت کند که سلامتی خود را از دست داده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد دیشب در همایش نکوداشت و تجلیل از خدمات انجمن‌های خیریه بهداشتی، درمانی استان اصفهان اظهارکرد: لازم است تا هیأت امنایی از خیرین سلامت استان اصفهان برای جلوگیری از موازی‌کاری در امور تشکیل شود.

وی افزود: همچنین هماهنگی و مشورت خیرین سلامت استان اصفهان با دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برای رفع مشکلات در حوزه سلامت امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: 40 درصد از مدارس در کل کشور را خیرین می‌سازند و بدیهی است که در حوزه سلامت نیز خلأهایی وجود دارد و خیرین باید آن را پر کنند.

وی عنوان داشت: خداوند به خیرین عنایت داشته و به آن‌ها توجه دارد، خیرین اموال خود را در راه خدا می‌دهند و این توفیق نصیب هر انسانی نمی‌شود؛ آفیت و سلامت نعمات پنهانی هستند و انسان‌ها کمتر قدر این نعمات را دارند.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: بزرگترین شکرگزاری‌ از خداوند متعال برای نعمت سلامتی این است که انسان به کسانی خدمت کند که سلامتی خود را از دست داده‌اند؛ خیرین سلامت نیز در خدمت سلامت دیگران هستند و این خود بزرگترین شکرگزاری نعمت سلامتی است.

وی در پایان اذعان داشت: هرکار خوبی که در راه خدا باشد صدقه است و صدقه مانند بذری است که همواره خوشه درآورده و از هر خوشه چند صد دانه انگور حاصل می‌شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار