اصفهان؛

فناوری‌های مهندسی سطح برای جامعه خواص ویژه‌ای دارند

فناوری‌های پیشرفته‌ای در زمینه مهندسی سطح وجود دارد که این فناوری‌ها خواص ویژه‌ای را برای جامعه و صنایع کشور دارند چراکه مهندسی سطح به اکثر صنایع اعم از صنعت نفت ارتباط دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران  امروز در مراسم افتتاحیه هفدهمین سمینار ملی مهندسی سطح با بیان اینکه امروزه اهمیت موضوع مهندسی سطح بسیار بالاست، اظهارکرد: صنعت و موضوع مهندسی سطح از ارزش افزوده بالایی برخوردار است.

سید مهران نحوی افزود: فناوری‌های پیشرفته‌ای در زمینه مهندسی سطح وجود دارد که این فناوری‌ها می‌توانند خواص ویژه‌ای را برای جامعه و صنایع کشور داشته باشند چراکه مهندسی سطح به اکثر صنایع اعم از صنایع نفت، هوا و فضا و سایر صنایع ارتباط دارد.

رئیس انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران با بیان اینکه انجمن برای ترویج دانش سطح فعالیت‌های گسترده‌ای را هرساله انجام می‌دهد، گفت: در این انجمن برای ترویج و گسترش علم مهندسی سطح اقدامات زیادی از اجرا و برگزاری همایش‌ها تا انتشار کتب و برگزاری کلاس‌های آموزشی و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی مانند استقلال و آزادی، تأکید ویژه‌ای بر استمرار تلاش دارند و نتیجه این آرمان‌ها این است که تلاش‌ها باید بعد از انقلاب به خصوص در صنعت ادامه داشته باشد، تأکید کرد: انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران در سه زمینه مختلف سایت‌های جداگانه‌ای دارد که سایت مخصوص انجمن، سایت مربوط به نشریه و سایت همایش این سایت‌ها هستند.

وی در پایان ابرازداشت: یکی از اهداف مهم در انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران برگزاری سمینارها و همایش‌ها در مجموعه‌ها و مراکز مختلف است که تا به حال انجمن در این زمینه موفق بوده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.