مدافع سایپا:فولادی ها امشب به من جواب می دهند

سعید لطفی گفت: خبر انتقال قطعی من به فولاد صحت ندارد و قرار است مسئولان این باشگلاه امشب به من جواب دهند.

مدافع سایپا:فولادی ها امشب به من جواب می دهندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درحالی که قرار است تیم های سایپا تهران و فولا خوزستان از ساعت 15 فردا در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم بروند، دقایقی پیش برخی رسانه ها از انتقال قطعی سعید لطفی مدافع نارنجی پوشان پایتخت به جمع سرخ پوشان اهوازی خبر دادند.

در همین زمینه گفت و گویی با لطفی انجام دادیم که وی ضمن اشاره به این که تنها با باشگاه فولاد مذاکره کرده، اظهار داشت: اکنون در اردوی سایپا حضور ندارم. باشگاه فولاد از پنج هفته قبل خواستار جذب من بود اما حسین فرکی با این امر مخالفت کرد.

وی افزود: امشب با مسئولان فولاد مذاکره کردم. البته قبل از آن با فرکی صحبت کرده بودم و از آن جایی که نعیم سعداوی شخصا این درخواست را به سرمربی سایپا ارائه کرده، با اجازه فرکی و مسئولان سایپا این کار را انجام دادم. پیشنهاد مالی خودم را به فولادی ها گفتم و منتظر جواب آن ها هستم. مسئولان فولاد هم اعلام کردند نهایتا امشب به من جواب می دهند.

مدافع سایپا در پایان خاطرنشان کرد: هنوز قراردادم را با باشگاه سایپا فسخ نکرده ام اما از لحاظ مالی و زمان قرارداد به مسئولان فولاد پیشنهاد معقولی دادم. منتظرم تا از آن ها جواب بگیرم اما تا این لحظه پیوستن من به این تیم قطعی نشده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار